להישאר או ללכת?

דפוק שוב בדלת או ללכת… ? לפעמים אנחנו מרגישים מול דלת סגורה – שמשהו תקוע. ואז, כל מה שאנו רוצים זה ללכת
מחשבות מטרידות

לכולנו מחשבות מטרידות ומדאיגות : ״אוי, אם זה יקרה.. או – אוי אם זה לא יקרה״. הינה טריק קטן:
הכרת תודה

פרופ׳ זליגמן (אבי הפסיכולוגיה החיובית) מציע תרגיל נפלא שמעורר רגשות חיוביים – מכתב הכרת תודה לאדם יקר שאנחנו מודים
השפעה

א׳ הוא מנכ״ל מצליח, כריזמטי שמביא תוצאות עסקיות מרשימות. מבחוץ הכל נראה מושלם, אבל בפנים – לחץ, חרדה
שימחה ??

״אני עומד להתחתן בקרוב, אני אמור להיות הכי שמח… אבל אני לא״ קטע משיחה עם מטופל
קפה

״אם אתה רוצה להתקדם, סמן את המישרה ותשתה קפה עם האנשים שיכולים לעזור לך״. זו העצה שהנועץ החדש שלי
נתינה וקבלה

״באתי אלייך כי אני מאוד רוצה להצליח״. מפגש ראשון עם מנהלת צעירה שנכנסה לארגון חדש
מנהיגות

מנהל בכיר ומוכשר מאוד- הגיע אלי כי משהו חסר לו בחברה הנוכחית. לא חסר לו עניין, מעמד או תגמול כספי. חסר לו משהו ב״נשמה של הארגון״
להביא את המזל

בעת הזו, הרבה אנשים נדרשים לדייק את עצמם מחדש. אחד הכלים החזקים לכך נעוץ ב – תיאוריית המקריות המתוכננת
שינוי

שינוי – מעבר מנקודה א׳ ל – ב׳. לעתים מעבר קצר ומהיר, לעתים מסע ממושך. לעתים בחירה חופשית, לעתים כפייה מבחוץ שנחווית אולי